Söndagsmiddag

Skrev ett inlägg tidigare som försvann när batteriet dog. Skittelefon som har kort batteritid...

Ligger i sängen och väntar på att lillebror ska somna i sin säng. Hatar att ligga och försöka somna och sen behöva gå upp preciiiiiiiiis när man somnat. Näee...väntar tills han somnar innan de är min tur.

Alla barnen ligger uppe idag. Vart tokigt när Ella somnade i bilen hem från mormor. Allt blev rubbat...

Såg förresten filmen Modig idag.
Jäkligt dålig måste jag säga...

Imorgon är de nyårsafton, vi har köpt raketer och ska laga någon god middag bara med familjen. Ska bli riktigt mysigt, känner på mig att jag kommer va trött imorgon. Sover som en påse bajs med barnen i samma säng...




Kommentarer
Postat av: Camilla

Å då kan vi låna modig ( ni är nämligen dom första som säger att den filmen är dålig ) men man måste se den hehee . De ska inte dröja 4 månader tills vi ses . Efter nyår nya tag ;)) å allt har förhoppningsvis lugnat sig . Kraaam vi hörs senare på telefon kram

2012-12-31 @ 07:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0