Komplett!!

Ja nu är vagnen komplett.
Posten som krånglat med leveransen. Paketet hade blivit skickat till alla möjliga olika ställen men som sagt, nu har jag fått alla delar jag beställde.
Köpte vagnen från en butik i Holland, kan varmt rekommendera den sidan moedersmooiste.eu
Vagnen vart lite mer än 5000kr billigare än i Sverige.
Köpte såklart tillbehör samtidigt och frakten till Sverige var gratis.

Är klar med alla julklappar nu efter besöket i Farsta idag. Lunch på forno italia med Isabelle och Pernilla. Helt sjukt att Bella ska få tvillingar!! JAG är i chock fortfarande. Ska bli så kul!

Nu sover alla barnen och Niklas är och handlar.
Tog ett svep med dammsugaren på nedervåningen så nu har jag ont i rygg och mage. Dumt, jag vet!

Imorgon kommer Leonora och Bobo hit med småsyskon och mammor för att leka och äta lunch. Skojigt!

Bild: luciamiddag med tända ljus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0