Immun

Tror fan jag blivit immun mot värktabletterna. dom hjälper inte.

De vart en intressant promenad till dagis imorse. Bekräftade mina aningar om hur vardagen skulle va utan syskonvagn. Ella kunde inte alls hålla sig till mig utan skulle ut på egna äventyr, leka i skogen, åka på rumpan ner för backen, görs snöbollar. Promenaden tog extremt lång tid.
Melinda höll så snällt i vagnen.
Värre kommer de bli när jag ska hämta dom, trötta efter en dag på dagis. Melinda kommer gnälla på att hon fryser som hon alltid gör när hon inte orkar gå och Ella kommer gå åt alla håll utom hemåt.


Kommentarer
Postat av: Elli

Ett småbarnskoppel till Ella kanske? ;)

2012-12-03 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0