Hurra!

Som vi har väntat!
Imorgon ska jag äntligen hämta vagnen, dom hade provat att leverera den till dörren men jag och milla har vart i barkarby hela dagen så tji fick jag. Får pallra mig dit istället och hämta ett 23 kg paket, jag som Max får bära lillebrors vikt..
Barkarby ja...
Tänkte se lite annat än bara kurvan så bi åkte dit. Jävligt besviken på outlet, så dåligt utbud/affärer.
På barnens hus dock hittade vi massor!
Köpte julklappar till barnen. Ella en liggvagn och till Melinda en docka som man kan fixa håret och sminka. Sen fick Ella en hjälm också. Va ju ta 3 betala för 2 i hela butiken till 23 dec.

Veckan är full med roliga aktiviteter, tur att jag har så många vänner som kan ses på dagarna :)

Ååå nu kan jag börja promenera med lillebror på morgonen efter lämning. Nu ska kilorna bort en gång för alla. Just nu -11 kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0