Brie

Mötte upp barnen efter att dom vart på Naturhistoriska museet idag för att jag skulle handla blöjor. Fick med mig brieost, kex och vindruvor hem istället.
Helt sjukt..minne va är de?!
Blev så till mig v lycka när jag insåg att jag kunde äta brie, haha.

Barnen hade haft de så kul idag. Ella somnade i vagnen i Huddinge så nu är hon fortfarande vaken. Hon ligger i sin säng och sjunger " tipp tapp tipp tapp..." Hon har legat där en timme nu. Hehe. Aja hon är nöjd iaf.

Imorgon kommer Helena och Sarah med barn hit och leker. Kul! Ska bli spännande och se hur tjocka magar ni fått ;)

Packade upp alla tallrikar jag fått idag. Så fina, har blivit så " viktigt " för mig att ha fint porslin på senare tid. Är de vuxenpoäng?! haha Å fina glas, fick fler iittala vinglas i julklapp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0