1:a advent

Äntligen fick vi tända första ljuset i adventsljusstaken.
Niklas och tjejerna åkte till gympan imorse och fortsatte sen till bl.a. Hornbach och Max.
Jag och lillebror va hemma med sällskap av Pernilla och bakade lussebullar.
Först brände jag smöret, sen glömde jag köpa jäst, sen hällde milla i jästen för tidigt så den dog. Dom jäste inte ett skit. Haha. Tokmisslyckat med andra ord MEN dom gick att äta. Kompakta :)
Andreas och mormor kom förbi och åt bullar och tårta sen åkte jag och Andreas till Mio för att köpa inredning till hans lägenhet.

Det var den söndagen de...

Imorgon är vardagen tillbaka och Niklas börjar jobba.
Lillebror får åka i melindas vagn i åkpåsen till dagis tills vi får nya vagnen om en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0