Väntrummet...igen

Sitter i väntrummet igen, denna gång i sjödalsgymmasiet/ labbet. Ska ta massa prover för att se vad som är fel på mig.
Barnen är lämnade på dagis utan problem.
Har lite ärenden idag och sen kommer gamla chefen hem till mig :) ska bli kul och ses.

Hade en konstig dröm så jag är väldigt seg i dag.
Skulle gifta mig men hade inget planerat. Frågade alla i sista minuten, hade ingen klänning eller nått. Helena skulle fixa mitt hår 5 min innan de skulle börja och Bella skulle sminka mig.
Blev minst sagt rörigt..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi i giftemålets tecken ;) det var för att du va på ett bröllopp nyss ;) . Har du fått svar på dina besvär ;(? Inte kul å må dåligt jhu . Kram Camilla

2012-08-27 @ 12:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0