Väntrummet

Sitter i väntrummet nu och ska snart få komma in till läkaren. Får se va som sägs som stickningarna jag har i kroppen.

Gick ensam och lämnade Ella imorse, de gick kanon. Dom va ute så de va bara på med galonisarna och säga hej då. Hon kom direkt in i leken.
Åkte förbi dagis på väg hit å såg henne sitta ute på filten och läsa. Stora tjejen!
Tur att de kommer en liten till snart. Måste få njuta av bebistiden en sista gång. Vipps så är dom stora!

Melinda är med pappa och hämtar farmor sen ska jag och Melinda till badhuset med Helena och Sarah. Ska bli väldigt kul :) hon har packat simglasögonen.

Va på infomöte hos en sjukgymnast igår, väldigt bra måste jag säga! Fick massa nyttig info, köpte ett bälte också och se hjälper faktiskt. Har de hela tiden nu, känner mig väldigt gravid. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0