Överflödig

Ella har äntligen börjat sova tillsammans med dom andra barnen inne. Men hon ville inte somna med mig, hon gick till en pedagog tog hennes hand och gick in till madrasserna. Hmm.. Överflödig?
Maten idag gick bra också, hon åt väldigt mycket och satt stilla.
Känns väldigt bra att lämna henne imorgon, Melinda ska vara hemma med mig, får se va vi ska hitta på :)

Tog en vända till Nacka forum med milla för att leta klänning till bröllopet. Eee, va fan de va ju omöjligt! Får se va de blir för kläder på lördag, har lite alternativ iaf vilket är skönt. Bara kul att ha något nytt.

Jadu Elli, de va Niklas som tog upp de. Han ville ta med sin mamma dit eftersom hon verkligen vill dit. Jag skippar de denna gång, mitt i inskolningen och sen vägrar jag gå där med barnen. Big no no :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0