Ny dag

Båda barnen va glada när jag lämnade dom på dagis. Skönt.

Gårdagen gick bra tillslut. Höll på att flippa ett tag men de löste sig :)
Ella somnade av utmattning 20:30 och Melinda somnade efter lite mys i soffan och en överenskommelse om att hon fick sova med mamma :) Melinda vaknade dock mycket av att hon hade ont i benen. Växtvärk?
Niklas har ju bilen till Ullared så jag är fast utan bil, herregud de skulle aldrig funka en längre tid.
Speciellt inte nu, har så ont i kroppen och måste sitta en stund efter bara ha promenerat till och från dagis. Skulle aldrig kunna promenera till Ica. Känns att de är 3:e graviditeten. Glad att jag inte är äldre ;)
Som tur e så handlade mamma till mig igår och kom förbi med de. Tack snälla mamma!

Nu ännu en dag ensam hemma, idag ska jag få lite gjort och inte bara slappa. ;) har börjat skriva en lista, hehe.

Hade tänkt sy om kudden på pallen jag köpte på loppis men ska nog bara klippa till en fäll och lägga över.
Får sy något annat med tyget jag köpte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0