Mvc

Niklas och jag lämnade barnen tillsammans idag, önskar vi kunde göra de oftare.
Ella ville inte att pappa skulle gå så hon blev lite ledsen när vi gick. Dom sa dock när vi hämtade henne sen att hon hade blivit tyst och lekt vidare efter några sekunder.
Niklas fick en stor kram av Ella när bi hämta henne. Hon är verkligen pappas tjej :)

De gick relativt bra på mvc. Värderna såg bra ut men eftersom jag är så trött så ska jag prova äta järntabletter för att se om jag blir piggare.
Stickningarna i kroppen ska jag kolla upp med en läkare på fredag. Ska även gå till en arbetsterapeut/ sjukgymnast för att se om jag kan göra nått åt allt annat som gör ont. Suck...
Men lillkillen i magen mådde bra :)
Är i v 27 och har gått upp 10 kg.
Har ett mått över magen på 26 cm och hjärtslagen låg på 140.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att ni mår bra icke kul men järntabletter urk fy blä . Hatade dom . Hoppas vi snart kan ses

2012-08-23 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0