Morot

Sjukt egentligen hur man kan ha så mycket att göra även när barnen är på dagis.
Har gjort massa skoj och lite mindre skoj.
Blodprover som jag får svar på vid ett senare tillfälle så jag vet inte än va mina besvär kan bero på Camilla.
Kommer säkert få " du är gravid med tredje barnet " svaret.

Bakat, städat, sökt jobb , fyllt i massa papper. De är en jäkla massa papper som ska fyllas i nuförtiden.
Katarina kom förbi på kvällen och vi pratade på för fullt, måste ses på lunch snart tiden räcker inte till :)
Hon berättade en spännande sak som hon ville jag skulle va med på, en liten morot som jag ser fram emot.

Imorgon har jag faktiskt inget " övrigt " inbokat, ska baka bullar så är ni hemma så kom förbi på en fika! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0