Inskolning

Gick som förväntat idag.
Ella lekte utan att bry sig om mig, visade alla saker för pedagogerna och lekte med dom andra barnen.
Mamma va väldigt ointressant :)
Blev dock problem när hon skulle sova, alldeles för mycket nya saker och barn att kolla på. Hon kan inte somna i min famn heller så jag la henne ute i vagnen så somna hon på 1 min. Kanske blir så nu att hon kommer sova ute, får se om hon vänjer sig.

Dom har verkligen kanon mat på förskolan, idag blev de örtkryddad potatisgratäng med fetaost och soltorkade tomater OCH fläskfilé i en bädd av pesto och parmesan. MUMS. Barnen åt i stora lass också.

På fredag ska Ella lämnas ensam, ingen oro där. Hon kommer nog bara vinka och säga hej då.

Melinda är så stolt över lillesyrran, packade lilla handväskan till Ella imorse. De måste man ha på dagis, en väska :)

Jag va förresten ensam mamma som skola in, bara pappor så de vart mycket " mamma" skämt. Hmm....är de så de låter när vi inte e i närheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0