En ny dag...

...betyder nya tag.
Ella vaknade redan 7 imorse så när de va dags för dagis va hon trött och vart gnällig när jag gick. Hörde dock att hon blev tyst nästan direkt men ändå. Jobbigt när barnen blir ledsna :(
På Melindas avdelning va de en liten kille som orsakat översvämning så de va mycket spännande att stå där och titta på allt vatten. Hehe.

Ligger i soffan nu en stund innan jag ska iväg på möte kl 10. Lillebror sparkar som tusan, ingen lugn stund här inte. En liten Niklas/ Ella till kanske :)
Ella har förresten börjat snacka mycket nu, de är nya saker hela tiden och mycket upprepning.

De är inte så mycket mer som händer just nu, känns som jag bor i en tröttbubbla. Måste göra saker hela tiden annars sommar jag, hehe.

Längtar till bebisen kommer. Ååå den där jäkla vagnförsäljningen måste göras någongång också. Hatar att lägga ut saker på blocket.
Någon som är intresserad av en bugaboo cam? Massa tillbehör och i bra skick :)

Bilden är från dagis. Trötta tjejen


Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande ! Har du fått jobb;) , vad är det för möte ./ nyfiken nyfiken ;)

2012-08-29 @ 09:47:59
Postat av: sarah

varför sälja vagn när duväntar fler?

2012-08-31 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0