Veckoslut

Snart är ännu en vecka slut! Va tar tiden vägen?!
Jag njuter av varje stund jag får vara hemma med barnen, otroligt att man får/kan vara hemma så länge i Sverige.

Farmor är nere med Niklas och barnen. Hon kom med lite presenter till barnen. Jättesöta klänningar, skor till ella och Karlsson på taket. Oooo va jag ogillar Karlsson på taket. Elak tjock unge! Men Melinda verkar gilla de :)

Imorgon kommer min moster maggan till Stockholm :) verkligen en underbar människa! Ska bli kul och ses, blir grillning här på lördag. Kommer väl antagligen snöa men men...man kan grilla i alla väder ;)

Nu blommar porslinsblomman igen så jag måste kapa bort blommorna. Niklas allergi klarar inte de :( men fina är dom!

Imorse ropade Melinda på mig inifrån badrummet. Hon skulle borsta tänderna och hade efter hon tagit tandkräm ställt tuberna mot varandra. En är de Bamse på och den andra Skalman.
" mamma! Bamse och Skalman diskuterar!"
Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0