Pippi på dagis

Melinda va hört lycklig när jag hämta henne idag.
Pippi hade varit på besök idag. Hon hade dykt upp vid sångstunden och haft med sig lite påskgodis till barnen.
Godis på dagis ?!? Tänker ni, vart lite fundersam först själv men sen. ÄH hon får ju godis hemma ändå, såklart Pippi hade påskgodis med sig. De va ju ändå Pippi ;)
Va säger ni om de?

När jag lämna henne imorse gick hon till pusselbordet direkt. Där satt Krille ( populär pedagog som alltid spelar gitarr på sångstunderna, Melinda leker ofta att hon är Krille och spelar luftgitarr) med 3 andra barn och gjorde pärlhalsband.
Märker verkligen att hon älskar dagis nu.

Men imorgon ska hon va hemma med mig och Ella. Mormor kommer och så ska pyssla ute och grilla korv.
Mormor ska hämta nya racerbilen imorgon också. Äntligen har hon köpt en liten BMW 1 serie. Automat dessutom så jag lär ju låna den ;) saknar vår senaste BMW. Grymt skön bil att köra.
I drömmarnas land vill jag ha en BMW jeep :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0