JAG tycker

Angående olyckan i somras som slutade med att en 22 åring dog efter att ha kört in i en bom vid årstalänken.

Killen och hans tjej körde seriöst upp mot 285 km/h.
Människor skyller på polisen, att han hetsats till döds.
Har samma åsikt nu som jag hade innan jag såg kalla fakta.

De var inte polisens fel!
Hade han stannat när han upptäckt att dom var förföljda hade han levt idag. Onödigt!
Visst, polisen kunde ha avbrutit jakten MEN de tycker jag ändå är fel. Varför ska en sådan farlig person komma undan. Då vet ju alla att kör man fort kommer man undan. Enkelt, bara gasa så är allt lugnt! Helt fel!
Polisen är för snälla i Sverige.
Våra straff för vissa brott är ju ett skämt eller spott i ansiktet på offren.
Tycker att vid vissa brott borde gärningsmannen sluta i kistan.
Förstår att vissa av er tycker jag är dum i huvudet nu.
Som som sagt.
Detta är min åsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0