Stockholm Quality Outlet

Hallå alla glada!

Idag tog jag och pernilla med oss Ella och drog till Barkarby. Å ja...jag körde fel, men tillslut kom vi fram bara för att se att de inte öppnade förren om 30 min. Jaha...kaffe och cheeseburgare på donken och ella fick gröt. 
 

Smarrigt värre!

Sen blev de lite shopping, jag köpte ett par vinterskor och en bakform. Milla hitta en höstjacka och en bakform. =)
Efter de va vi värda lite fika så vi åkte till Camilla för att dricka kaffe och äta hembakade bullar. Smaskigt! Lämnade lite mönster till camilla också så nu ska de börjas sy barnkläder!
Hoppas vi kan hitta tid för de! 

Hemma har de inte hänt SÅ mycket. Jag spaklade lite hål idag för imorgon kommer David hit och vi ska måla första varvet i vardagsrummet/matrummet. Hoppas Ella är lite samarbetsvillig och vill sitta och titta när vi målar. Ibland funkar de och ibland inte. Kanske tom hinner måla fönstren en gång till?! önsketänkande kanske...
Har bestämt att vi ska "ta" Pernilla och Peters soffa nere. Kanske är lite stor men va fan...det blir ju mysigt med en stor soffa ;) Grabbarna får ta hit den när deras nya kommer om typ 3 veckor.

För sen blir det till att fira Mig med tjejerna här hemma så då ska allt va klart. Bra med en deadline =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0