Snart kommer köket!

Imorgon kommer köket, ett steg närmare. Så jäkla skönt! Pappa var här och spakla en sista gång idag, tack för de!

Taket målat och spotlights monterade.

Från ytterdörren. Väggen är flyttad så nu kommer man se rakt in till köksön.

Nästa steg är montering av köket i helgen. Välkomna hit och jobba grabbar!
Sen blir de kakel på väggen och sist tapetsering av fondväggen.

Nästa steg för mig?
Jag ska måla...
Vitrinskåpet en sista gång.
Fönster nere
Fönster i vardagsrum uppe
Köksstolar
Pall

Ahh...det är lite och göra. + att ta hand om en bebis och ett vilddjur på dagarna. Japp...man kan säga att de blir mest gjort på kvällar och helger. Niklas tycker inte att jag gör nått när jag är "ledig". Tack för den! ;)

Idag har Gabriel med mamma och lillebror vart här och lekt. Superduktiga har barnen vart. Dom lekte nere i melindas rum så himla bra. Vi gick ner och kolla två ggr för att det var så tyst och ena gången stod melinda vid spisen och lagade mat och Gabriel satt vid bordet och väntade. Andra gången satt dom med var sin bok och läste. Superduktiga!

Camilla!
Hann inte ta med mig några mönster från jobbet MEN jag har beställt och hon ska skicka dom till mig ( tog mig friheten och valde några )

Nu ska jag äta kladdkaka och glass som niklas dukat fram :D
Konstigt nog går jag ändå ner i vikt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0