Online beställning..

Alla skåp är monterade, nu ska de "bara" på plats..suck. MEN det är skitkul att äntligen se alla bitar falla på plats. Inte bara på papper..=)

Melinda är på dagis, provade hennes POP vinteroverall hon hade förra året. Who am I kidding, den är på tok för liten. Ringde Niklas och han vart förvånad " vi som köpte extra stor storlek förra året". Jaja, inte mycket att göra åt. Beställde en ny exakt likadan idag, den va så himla bra. Bekvämt med overall. Beställde ett fleecefodrat regnställ också, bra att ha till höst och mer i vår. Nu är det bara nya fodrade stövlar som måste köpas. Sen kan hösten/vintern komma på allvar.
 

Bytte färg till vagnen nu också, tillbaka till sand eftersom åkpåsen är sand. Kan ju inte ha tre olika färger på vagnen ;) Så in med de röda och parasollet på vinden och ut med "vinter" kitet, hehe.
Hur går de med ella då?
Hon äter lite, men inte så att det ersätter ett helt mål. Hon har börjat ta flaskan lite bättre men vaknar fortfarande flera ggr på natten och vill äta. Hon blir otroligt mammig på kvällen och vill bara att jag ska lägga henne. Niklas får lägga Melinda, igår låg dom och läste Karius och Baktus. BRA bok, hehe.
Melinda är som vanligt, trotsig som f** ena sekunden och sen super omtänksam, hjälpsam och mysig. Dom de ska va helt enkelt :)

Idag? Bara en hemma-dag, har lite som jag måste göra. Tar ju 3 timmar så ser de ut som jag inte städat på en vecka. Så nu ska jag städa, diska och äta lunch..shit! jag har inte ätit nått idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0