Helgmys

Japp!
Vi har verkligen haft en familjehelg.
Igår var farmor här så jag och niklas tog tillfället i akt och åkte och köpte färg och käka lunch. Utan barn. Tomt men ärligt talat ganska skönt ;)
Jag målade fönster och väggen bakom elementet och vid ugn och micro. David kommer hit i veckan så då ska vi måla alla andra väggar.
Sen blev de en kvällspromenad till Pang´s. Supergod thai i huddinge centrum, handla godis och sen promenad hem igen.

Idag har niklas fixat skodan så den går att köra. Smarten är såld så nu är de så mycket plats i garaget, då kommer jag och förstör genom att ställa in alla utemöbler ;)

Vi var en sväng och handla också å jag köpte en ljuslykla som nu hänger i ett hörn på övervåningen. Vart så fint, klart värt 39 kr. Eller hur?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0