TÄVLA och vinn en bok från Glimra!

Glimra förlag stödjer Friends som arbetar mot mobbning i skolor. Glimra skänker 10 000kr till Friends om dom lyckas få 1000 personer att gilla deras facebook sida innan julafton. 
Var med och hjälp till och va samtidigt med och tävla om min absoluta favorit bok från Glimra.

"Min receptbok

I Min receptbok finns all fakta och kunskap som behövs för vardagsmatlagning samlad på ett lättöverskådligt sätt. Hur länge ska rotfrukter koka? Var i ugnen ska sockerkakan gräddas? Vilka kryddor passar till lamm? Hur ser man om fisken är färsk?
Här finns också de allra vanligaste och mest nödvändiga recepten med, indelade i kategorier. Dessutom finns gott om plats för dina, mammas eller farfars favoritrecept, eftersom det ändå ofta är dem som används mest."

- information om boken är lånad från www.glimraforlag.se

Allt du behöver göra är att gilla Glimras facebook sida och lägg sedan upp bilden nedan på din blogg. ( Har du ingen blogg så kan du kopiera infon jag skrivit i fetstil ovan och lägga ut på Facebook.) 
Kommentera inlägget med namn och eventuell bloggadress så drar jag en vinnare inom kort. Boken skickas hem till vinnaren.
Eftersom jag inte vet hur man länkar en bild så får ni helt enkelt kopiera denna adress:
www.facebook.com/glimra och gilla glimra!!
Lycka till och tack för att ni hjälper till i arbetet mot mobbning!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0