Tapeten

Igår kom tapeten upp här hemma, så himla nöjd! Glad att vi bestämde oss för att ha tapeten liggande.
Pappa tapetserade såklart, han är verkligen så bra min pappa!
De vart middag med pappa och Kicki, thaimat :)
Ella och Melinda fick fiskbullar och potatis. Ella är verkligen inte alls som Melinda i matväg.
Hon äter inte barnmat, välling eller banan. Hon äter alltså bars maten jag lagar till oss och den vill hon inte ha mosad utan de ska va ordentliga bitar så hon får tugga själv.
De börjar funka bra nu eftersom vi fått in en rutin. Hon äter bröstmjölk på natten och tidig morgon. Första målet "mat" är gröt vid 10. Då har jag lämnat Melinda på dagis och vi kan sätta oss i lugn och ro.

Idag tog vi en promenad till mormor efter att jag lämnat Melinda. Frukost och fika innan vi tog en prommis till antikaffären " tre små rum " i fullersta. Fina saker, blandat gammalt och nytt. Mamma köpte en Superfin våg till mig som jag spanat på tidigare och ett gammalt kakfat i silver. Får se om blogg.se vill ladda upp en bild på vågen.

Nu blir de snart DH och blåbärspaj med glass. Melinda och jag bakade igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0