Bandängen

Idag har vi hälsat på morfar, han lagade lunch och sen gick vi vidare ner till bandängen och titta på djuren och lekte i parkleken. Melinda va inte så road så de blev en kortis där innan vi åkte hem. Tog faktiskt bussen idag, kors i taket!
Till middag blev de hemmagjord pizza och pizzasallad, även den hemmagjord såklart :)

Melinda pratar verkligen jättebra nu och hela tiden!
Ella har börjat krypa och rör allt hon inte får röra. Lyssnar inte alls på mig, hon tittar och bara skrattar åt mig. Hmm...inte bra!

Här då?
Målade klart fönstret igår så nu ska bara listerna upp sen e de klart!
Så jäkla fint om jag får säga de själv, brukar Gå runt i köket och bara wow, bor jag här. Nöjd med allt och så glad att vi har blandat så mycket nytt med gamla saker. De ger hemmet lite personlighet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0