Torsdag

Ella ligger här brevid mig i soffan och kämpar. Hon hatar verkligen att ligga på mage...
Hon har fått en hoppgunga nu, får vänta lite innan hon börjar använda den. Melinda använder den flitigt dock, den är ju upp till 12 kg och llilla melinda väger inte 12 kg än. Herregud hon är verkligen lik mig när jag var liten =) Liten och späd sen POFF när jag blev 16 så började jag få liiiite kurvor.

Går jättebra för melinda, hon är så glad när vi ska gå till dagis på morgonen. Många nya kompisar som bor jättenära :D Hon har vart riktigt snäll denna vecka, inte alls mycket trots.

Idag efter att jag lämnat melinda tog jag och ella en långpromenad, dock väldigt långsam eftersom de vart mer av en myspromenad och amningsstopp i skogen :D Skruvade ihop utemöblerna idag också, de är ju så tråkigt men fint blev de!
Niklas kom hem med pizza/sallad så vi satt ute och åt middag, helt underbart! Satt verkligen och tänkte va bra jag har de, vilken tur jag har som har en sån underbar familj och bor i ett hus/området som jag verkligen trivs i.

Imorgon kommer helena hit med barnen och fikar...JUST DE jag måste baka nått!
På kvällen sen blir de grillning med Pernilla och Isabelle och grabbarna förstårs.

Fan mina glasögon har kommit, vill hämta dom! kanske blir en prommis till farsta imorgon! OM JAG HITTAR haha de är ju inte mina starkaste sida att hitta bra promenadvägar ;)


Pappa och dotter i påskas =)
Davids solglasögon är ju verkligen rätt storlek för mig...hehe INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0