Oändligt mycket leksaker.

Skönt de är att bara sitta och slötitta på tv.
Man måste passa på och göra de när barnen sover, inte bara försöka hinna med allt som ska göras hemma. En till tvätt, bara diska bort eller plocka bort vad som känns oändligt mycket leksaker.
Bara sitta ner och andas...och njuta av tillvaron.
Det är jag dålig på...
 
camilla tog den här bilden igår, ja..va säger man. Efter max 15 min ser de ut såhär i Melindas rum. Oändligt mycket leksaker...

Idag är de alla mammors dag. Jag låg kvar i sängen tills klockan 11:30. Hade ångest över att hela dagen gått MEN va skönt det var. Hörde hur familjen lekte på nedervåningen :)
Niklas och jag delade upp oss, tog varsitt barn och åkte till våra mammor på middag =) Har ätit så himla mycket idag, mår lite illa nu men jah orkar verkligen inte gå ut och gå. Det får bli en lång promenad imorgon.
Imorgon ska vi också till Tyresö till ett lekland där, ska bli spännande ser så sjukt kul ut!


Smaka på sthlm börjar ju på onsdag! 1-6 Juni, de måste såklart besökas =) Åså vill jag till grönan, kanske blir under ledigheten nu? skulle ju bli fint väder i slutet på veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0