Ny vecka

Känns konstigt att Ella redan är 2,5 månad. Hon gillar att lägga sig på sidan och leka i babygymmet. Sover relativt regelbundet nu och sover jättebra på natten. Hon har äntligen börjat ta nappen också.
Va händer med tiden? Man klagar över att mani nte hinner nått men ändå så sitter jag här...jag orkar inte ta itu med de som ska göras hemma. Har bara städat lite idag.
Iufs så har jag haft  två barn som inte vart så sammarbetsvilliga så ;)

Fick inbjudningskorten idag, vart verkligen fina, är supernöjd!
Eftersom vi ska ha dop hemma så har vi begränsat antalet inbjuda ganska regält om man jämför med Melindas dop. så förlåt men vi kan inte bjuda alla :(

I helgen fick vi iväg allt ris och skräp som låg på tomten, skönt! Det är verkligen nått man skjuter upp. På valborg åt vi middag hemma hos mormor och sen gick vi ner till Huddinge centrum. VA mycket folk, melinda bara stirrade. hehe. Köpte lotter, godis och kolla fyrverkerierna. Melinda somnade i vagnen påväg till bilen sen.
Igår tog vi de bara lugnt, som idag.
Sen blire full rulle i veckan som vanligt. Tycker det är så tråkigt att bara va hemma så vi gör alltid nått på dagarna. Ska bland annat kolla utemöbler. Måste köpa de nu när man snart börjar äta middag ute Härligt! :D
Ska se till att träffa Bella också som heter Sahlberg i efternamn nu :D Grattis till giftemålet!!
Imorrn ska vi till ikea och äta lunch med Pernilla och hennes syster..hmm..undra om dom har några bra utemöbler där. 

Vi har två flummiga träd precis vid entré dörren. Dom ser döda ut men längst ut på grenarna knoppar de och grenarna är alldeles luddiga..vet du va de är för träd?

Har sett att vi har hur mycket smultron som helst som växer på tomten, å jag som har planterat de i lilla landet..haha..

Melindas sista vecka på dagis nu :( den 16:e börjar hon på de nya dagiset vid oss..jag vet ju egentligen att de kommer gå bra men ändå är jag superorolig...
Så hela nästa vecka kommer hon va hemma med mig..då ska vi bland annat åka till Aquaria, vet att hon kommer älska de! :D kanske ska gå på skansen också...är alla djuren ute nu? Följa med?

Nu ska jag gå ner och hämta lite äppelpaj och Vaniljsås..mumma! Hmm..undra va vi ska äta till middag idag. Usch känner inte alls för att laga mat..kanske blir en tur till thaien ;)


Kommentarer
Postat av: camilla

vi kanske kan följa med på skansen :) ska ba kolla att djuren är ute hihi vart beställde du korten ifrån ? gud ja har letat och letat men har inte fastnat för nått direkt ...

kram banan arneving-berg

2011-05-03 @ 09:56:00
Postat av: Elin

Kul! Tänkte till aquaria med Helena och barnen, följ med dit ni också :)

Beställde på printswithwings.com lite dyrare men superfina. Ni bör få ert kort snart så då kan du se hur dom kan se ut :)

Kram!

2011-05-03 @ 15:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0