Cirkus Wiktoria

Va vill jag?
Vet inte...

Idag har vi bara slappat hemma. Va inte alls sugen på att göra nått, jäkla skit väder.
Vill ju ut och pyssla!
Ska beställa trädgårdsmöbler imorrn, jättefina vita klassiska med två fotöljer,bord och soffa. 1 månads lev tid men de får man ta. De kommer ju bli så bra! Vi har dom innan dopet iaf :D

Ella ska till BVC imorrn, ska bli spännande att se hur mycket hon gått upp...lill tjockisen ;) Jag tippar på 5150 g och 58 lång. Får se hur nära jag e. hehe.
Sen ska vi äta lunch med bella i farsta. Ska köpa rumpskor :D ( reebook easy tone, säkert helt fel stavning ) sucker för reklam? jag? såklart!

Melindas sista dag på dagis imorrn :( Såg att dom hade gjort en affisch på hennes avdelning där de stod typ hej då melinda...sorgligt!!

På fredag ska vi äta lunch med Helena & Sarah med barn =)

I helgen vet jag inte vad vi ska hitta på...blir nog en del jobb i ellas rum skulle jag tro. Kanske åka och fixa sand till melindas låda som ÄNTLIGEN har torkat..herregud vet vilken fasadfärg vi INTE ska använda nu iaf.

Har sett att de kommit upp massa reklam för cirkus Wiktoria, på måndag är de cirkus precis nere vid skolan. Funderar på om man kanske ska gå. Tror melinda skulle gilla de :D

Kommentarer
Postat av: camilla

dom där skorna är as bra men dock ingen skillnad på rumpa hahah

en kompis har dom .!

funderade på dom oxå angående rumpan ahha men om inte de funkar blir d evanliga . men dom är sjukt sköna !

2011-05-06 @ 06:57:42
Postat av: Elin

Jag känner träningverk i rumpan och benen som tusan och de är bara efter en halv dag. Haha...

Men de beror väl på hur tränad man är innan, din kompis kanske är mer tränad än mig ;)

2011-05-06 @ 08:06:36
Postat av: Elin

Ja dom är verkligen jättesköna! De är verkligen synd att vi inte bor närmare varann då hade vi kunnat promenera tillsammans på kvällarna :)

2011-05-06 @ 08:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0