Hej alla glada läsare..

hur underbart är de inte att våren är här? jag tycker de är superskönt, ser fram emot att ta promenader ner till vattnet. Tar bara typ 10 minuter att gå ner dit..härligt! Har sett lite vårblommor i rabatterna också, fråga mig inte vad dom heter för de vette fan ;)

Allt går bra här hemma, ammningen funkar bra och de känns som om Ella har fått lite mer rutin på dagarna. Hon sover numera bra på nätterna å kan oftast sova ensam. Även om vi faktiskt ligger tillsammans i soffan MEN hon vill inte ligga på mig längre..SKÖNT! Fick rekomenderat av barnmorskan att börja med sempers magdroppar eftersom Ella har vart lite gnällig på kvällarna, har provat de nu ett tag och jag märker skillnad!. Kanske är inbillning men jag tror fan de funka :D
Storasyster Melinda är en superbra syrra, mycket hålla handen och prata. Melinda har däremot kommit in i nån jobbig "skrika när jag inte får som jag vill" fas mot mig och niklas. Mindre kul...igår kasta hon herr Nilsson och la sig på golvet inne på ikea och skrek..HÄRLIGT ;)

Vi har numera internet som fungerar hemma iaf, vi höll på med installationen av tv:n igår å det gick ju åt helvete. Hatar verkligen sånt...det ska bara va att trycka på ON..
Tänkte försöka idag igen men blev fort irriterad på att de inte funka så jag gick ner och rev ut garderoben i tvättstugan istället. Shit va den satt inklämd! men nu är den borta =) Nu ska "bara" resten bort också. Får nog den nya tvättmaskinen och torktumlaren nästa vecka å innan dess ska de helst sitta skåp, hyllor och bänkskriva där inne.
vardagdsrummet är i princip klart, va på IKEA igår med Ella, Melinda och Pernilla och köpte ett till Bestå Skåp till tv-väggen. Blev mycket bättre! NU ska vi försöka komma iväg och kolla tapet också, ska ha en fondtapet på ena kortväggen. Stackars pappa måste tapetsera på den krongligaste väggen vid trappan, de blir till att bygga en ställning :D


Vardagsrummet sett från Soffan. Nästan allt här inne är nytt..
Kortväggen till höger i bild ska tapetseras.

Tvättstugan nu. Har som sagt rivit bort garderoben till höger bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0