Tyst..

Det är alldeles tyst här hemma. Ella somnade själv i sin säng alldeles nyss (bra tjejen!) och Melinda är på dagis.
Själv har jag lagt in vårt torkskåp på blocket å hoppas på att vi blir av med de.
Blir till att kolla/köpa ek bänkskiva och vita skåp till tvättstugan i helgen. Längtar tills det är klart :D

Annars då?
Fick besked om dagisplats igår, melinda får plats på solängen precis vid oss from Maj. Hade sökt plats från Augusti men dom tar inte in några barn i augusti så de får bli maj istället. Känns inte så bra, jag är jätteorolig för hur melinda kommer reagera på att helt plötsligt få byta dagis. Vi ska ha en liten avslutning på dagis och sen ska hon va hemma med mig iaf en vecka innan bytet så de blir lite uppehåll. Ska även besöka nya dagiset några ggr innan Maj. Oj oj!...hoppas att de går bra!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi mammor är som höns men jag vet vad du menar .jag tror Melinda kommer klara nya dagiset galant ! Kram

2011-03-25 @ 03:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0