Go kväll!

helt tyst...kan höra fläkten!
Alla sover såklart och jag är uppe och bakar kakor. Dom är just nu i ugnen =)
Jag var lite av en tidsoptimisst idag.
Idag:
-Lämna Melllis på dagis
-Hornbach
-Plantagen
-Biltema
-Lunch med niklas på Max
-HM
-MQ
-Lindex
-City Gross
-Möblera Ellas Rum
-Hämta på dagis
-Bada med Melinda
-Laga middag
-Baka kakor

Jaa...de hann jag med idag. Hade önskat lite städning också men de får bli imorgon. De behövs om jag säger så.
Annars är allt under kontroll. Betällde tårta idag..250 spänn billigare på City Gross än på Coop. Sjukt vilken skillnad!
Pratat med prällen idag också, han verkar så himla avslappnad till livet, I like! " Jag kommer på min cykel när de börjar bli dags" haha!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men herregud vad effektiv du är, jag är imponerad! Skulle inte hinna med hälften av det där på en dag :p

2011-06-09 @ 19:13:12
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0