4 mån

Ella har redan hunnit "fylla" 4 månader och smakat på potatis och morotspuré. Hon smaskade lite men de åkte ut igen, va fan är de du tvingar i mig morsan ;)

Just nu är de renoveringspaus hemma hos oss. Vi funderar väl mest på vad som ska göras här näst, skulle tippa på att de blir vardagsrummet/matsal nere.Niklas tyckte jag skulle börja planera köket, hehe. Jag har de redan i huvudet. Får vi hoppas att de blir bra på papper ocu i  verkligheten också. Men de tror jag :D

Igår va de dop för Ellenie i järfälla kyrka, jättefin kyrka och jättefint dop såklart med massor med smaskigt fika. Ångrar att jag inte tog kort på tårtorna för dom va superfina!
Sen vart de snabb kaffe och lite snack hos Adrian m familj och sen fort iväg till åkersberga för att lämna Melinda. Blev vittne till en krock på vägen också..på en parkering dock så ingen stort..BUMP! niklas kom gående, trodde de va jag som hade krockat..såklart inte, hehe.
Så nu är alltså Melinda hos farmor och farfar, hon ska sova där tills på onsdag. Hon va så glad när vi gick, farmor hade såklart köpt massor med spännande leksaker och böcker. Tror jag åker dit kommunalt på onsdag innan niklas, för jag vill hinna gå lite i åkersberga centrum. Dom har så fina saker där :D

Snart midsommar! ingen aning om vad vi ska hitta på. Dom har ju så mysigt firande i fullerstaparken så de kanske blir en tur dit bara. Eller kanske Åkersberga eller strömshammar..hmm..

Alltså Ella sitter i mitt knä nu och pruttar som en MAN! de luktar så jäkla äckligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0