En dag på landet..

Niklas skulle fixa lite hemma så jag tog med mig barnen och mamma och åkte till pappa och kickis landställe.
Lånade brorsans BMW 3 serie -10, det var jävligt nice och köra den. Lite skillnad på volvon ;)

Jag skulle lämna tillbaka en tröja på Lager 157 som ligger nära deras landställe så jag dumpade barnen och mamma på landet, tog med mig kicki och åkte dit. Va typ inge folk alls, superskönt =) Lämnade tillbaka tröjan men köpte lite annat istället, hehe. Alla fick någonting ;)
Lager 157 är en typ en outlet butik som tar in mycket VILA, Veromoda, Bondelid allt är minst halva priset på dom  har även ett eget märke. Köpte en "pippitröja" till mig bla i deras egna märke för 250 spänn. Så jäkla skön!! De kommer bli en favorit på sommarkvällarna.
Melina fick en lila-vit randig jumpsuite, åh hon älskar den.
 
Alltså! så jäkla söt! Hon fick såklart en pippitröja också, hehe...

Vart tillbaka till stugan sen för middag och kaffe.
Kom hem för en timme sen och hittar niklas och peter sitta ute och snacka skit och dricka drinkar, hehe. Niklas ville att jagh skulle skjutsa in dom till stan..ahh jo!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha samma lika smak trir ja .beställde på deras hemsida för ett tag sen .men ångra köpet ..såg dock att dom fått in lite fint igen ,min granne va inne i den butiken fast nära Borås ;)

2011-07-05 @ 19:52:51
Postat av: Elin

Hehe ja vi har grymt bra smak ;)

Beställde också från hemsidan men dom hade mycket mer i butiken. Vart lite gobitar som fick följa med hem, hehe.

2011-07-06 @ 00:17:02
Postat av: Elin

Ska du köpa en till Adrian iaf så ta storlek 90/100. Tänkte när jag såg den på bild att jag skulle ta 110 men när jag sen såg den i butik så va den ENORM! Ja menar typ 4-5 år...

2011-07-06 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0