MVC v. 33


Vecka 33
Viktökning sedan start: +6 kg
Sf-mått:
 29 cm
Hjärtljud: 155

Gravid med Melinda

Vecka 34

Viktökning sedan start: + 18 kg
Sf-mått: 32 cm
Hjärtljud: 155

Herrejävlar! +18 kg när jag var gravid med Melinda. Vilken skillnad, haha!
Vägde mig på Mvc denna gång och där landande vågen på 74kg. Vilket betyder att jag gått upp 6 kg.
Och som ni ser på Sf-måttet så är jag fortarande mindre än med melinda. Allt ser bra ut på min kurva så jag e inte orolig =)

Jag har fått Bihålinflammation!!! sjukt jobbigt! är konstant jättetäppt i näsan och de värker i bihålorna, huvet och överkäken..HELA TIDEN! Längtar tills Pencillinen börjar värka!

Igår var de verkligen fullt hus hos oss, morfar kom och började spackla melindas rum. De kom en annan kille och installerade en sak och sen kom mormor förbi en snabbis. Shit...Melinda kunde inte sitta still vid matbordet, hon sprang in till morfar efter varje tugga och visa att hon hade potatismos i munnen. Haha Sötis!

Snart ledigt i 4 dagar igen, skönt! De behövs verkligen för det är mycket att fixa hemma, kul! Äntligen beställa soffa i helgen och sen kommer min moster ner med sin familj så de blir middag på onsdag och kalas hos oss nån eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Sarah.G

hahaha gaaah du väger lika mycket som mig, och jag är inte ens gravid!!! snacka ångest du ger mej ;P

2011-01-04 @ 14:33:27
Postat av: Elin

Nej då Sarah! Tänk på att alla är olika :D

2011-01-05 @ 10:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0