Ajaj...

Nu börjar de bli riktigt jobbigt att orka med en heldag på jobbet. Magen är ofta i vägen och min rygg tar kol på mig…Halva dagen har inte ens gått och jag håller på att avlida pga ryggen.
Är så tacksam över att jag har en sådan bra chef som låter mig styra över mina arbetstider sista tiden. Kan gå hem om jag inte orkar med en heldag, blir nog en sådan dag idag skulle jag tro.

Har fått lite gjort i helgen iaf, även om hastigheten på allt var jättelåg J
Var ute och handla möbler till hallen med mamma i lördags. Niklas, Mikael och farfar spikade panel i taket i melindas rum, nu är det inte mycket kvar där inne!

Middag i skogås på kvällen, Melinda var dock hemma med Niklas eftersom hon inte va helt feberfri.
Mumsigt värre och supertrevligt! Kul att träffa Sarah som också är gravid och som jag inte träffat på jag vet inte hur länge. Fin liten mage, kände mig enorm! Sarah är typ 3 veckor längre fram än mig..hehe KUL!

Söndag var det pyssel i hallen, fint blev det! Sen kom Helena, Jojje, Devin och nytillskottet Mio på fika. Härligt det va och hålla i en liten bebis, längtar så mycket! Melinda va lite avvaktade i början men sen va de ”klappa bebis” och ”bebis kom kom”. Devin och Melinda lekte såklart också, även om devin va mer intresserad av bilen än av dockan och boken ;)

Vi får snart ses igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0