Min Biiiil :D

Melinda och Niklas badar medans jag slappar i soffan.
Äntligen bad med ankorna, som melinda har väntat hela dagen!
Härligt att höra dom skratta där nere...

Vart inte alls som vi hade tänkt de i helgen, men bra ändå. Vart inge pyssel i melindas rum eftersom vi sålde Volvon i fredags så var niklas tvungen och laga min bil =) Nu är den lagad så jag kan börna runt i min lilla söta bil, hehe. FIN!! perfekt för mig, hehe.
Ska ta över niklas föräldrars gamla spis tills vi gör om köket. Vi ska ha imbyggnads ugn sen, ni vet i bra arbetshöjd så vi köper inte de förrens vi renoverar hela köket. Så det blir perfa detta!

I fredags vart de fika med Helena och sarah som sagt. Härligt att se barnen leka tillsammans, melinda kom hem från dagis och vart så glad när hon såg att det var en kompis hemma, hehe.

I lördags vart de tvätt och shopping för min och melindas del. Vart mycket nya kläder till lilltjejen. Hängde hos mormor :D
Pernilla och Peter kom förbi och drack öl och käka chips till melodifestivalen. Sådär va...man e inte lika taggad längre när det är så dåliga låtar.

Idag har jag mest plockat hemma, bella och christian kom förbi framåt eftermiddagen så vi åkte iväg och käkade på ett ställe i årsta. Fick sjukt mycket mat! Skulle fan kunna dela 3 pers på en portion.

Tittar på ponnyaktuten på barnkanalen, hehe. Saknar verkligen att rida, vill börja igen!!! Å ska verkligen se till att göra de också!

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja gud fattar inte Hur ni orkat leva utan spis herregud ! Ja skulle blivit alen för langesrm .. men när ska ni byta ut skrutt köket ? Snart kommer bebis nr 2 till er . Spännande va hihi

2011-02-07 @ 07:56:35
Postat av: Elin

Ja jag fattar inte heller hur jag klarat de, NU börjar jag sakna ugn riktigt mkt så de passar ju bra att vi får en "ny" nu. Hehe.

Ja guu va vi längtar, MINDRE än 2 veckor kvar! Riktigt spännande att se henne :)

2011-02-07 @ 09:35:00
Postat av: Elin

Vi siktar in oss på att göra om köket i sommar :)

2011-02-07 @ 09:36:43
Postat av: camilla

har du brummat nått med smarten :) ?

2011-02-22 @ 09:47:36
Postat av: Elin

Näe smarten är inte lagad än. Jag har fått en annan bil som jag brummar med :) en fin liten blå sak, hehe.

2011-02-23 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0