Plinga på dörren

Melinda tyckte inte de va kul att gå lucia tåg på dagis.
Niklas, David och Milla följde med till dagis också såklart :) glögg och pepparkakor och sen kom barnen.
De gick bra sålänge Melinda inte såg oss. Men sen började hon bara gråta, så jag vinkade till mig henne så fick hon kolla på resten av firandet från publiken. Tycker själv att de va lite rörigt. För mycket barn för att ha allihopa tillsammans, tycker dom hade kunnat köra avdelningsvis inne istället. Melinda vart rädd för alla människor.
Tillbaka till huset sen för massa snack.
Mormor och morfar kom, sen Plinga de igen då kom Kicki och sen Plinga de igen?! Då kom Patrik,Millas lillebror, haha." kom in! Storesyrran är här också" jasså!
Milla och David va barnvakt och gav småttingarna mat så åkte jag och mamma och veckohandlade och köpte pizza till middag. Nu har alla gått och barnen sover, tvär lugnt blev de. Men jag älskar verkligen oplanerat besök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0