Glömde

Ja ordet glömde används ofta här hemma. Jag är otroligt glömsk, de gillar inte Niklas men sån är jag så de är bara att gilla läget :)
Melinda börjar använda de flitigt också.
Nu tex när jag gick in och la Ella. Precis satt mig i soffan så kom Melinda springandes och sa " mamma du glömde lägga mig!" hehe, sötnos :)
Annars är de mycket " glöm inte mig!" när hon sitter i sitt rum och leker. Jag har aldrig glömt henne någonstans hittills ;)

Redan veckoslut och Melinda hemma med mig imorgon. Inga planer på dagen...
Shit bara en vecka kvar till julafton! Har bara en klapp kvar så de känns lugnt :)
Blir nog lite klappjakt med mamma på eftermiddagen imorgon.

De märks verkligen att Ella är större nu och att Melinda älskar de. Dom sitter och leker tillsammans i melindas rum jätteduktigt, pratar och skrattar.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hellu nä annan läkar kontroll;))

2011-12-16 @ 07:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0