Full rulle

Var ju till Sydpoolen igår. Melinda var mest rädd för alla människor. Hon badade en stund med Niklas, åkte kanor och plaskade i vågorna men sen fick de räcka. Åt lite lunch vid palmerna, plaska lite till sen hem.

Idag tog vi en promenad till rådsparken så Melinda fick leka. Det var kul! Hehe.
Vidare till Huddinge centrum för att kolla lite, shoppa lite sen bussen hem. Melinda vart sur, hon ville åka vidare till Adrian. Haha.
Lagade tacos till middag. Sen kom mamma och plockade upp mig och vi åkte till sickla för att kolla rean. Vi köpte lite fina saker dock inget på rean...som vanligt.
Drack koffeinfritt kaffe hos storebror och nu ligger jag i soffan :)
En heldag med andra ord. Och kul var de! Väldigt skönt att komma hemifrån ensam ett tag.

Såg precis reklam på TV3 nya serie, mammor och minimodeller. Känner att jag kommer bli irriterad på den serien. Mammor som vaxar sina små barn ben och armar...usch! Finns rätt och fel sätt att stödja sina barn...

Hemma är de så fint nu, socklar och lister på plats. Ska måla dörrarna vita sen är de klart!

Måste ta tag i Ellas rum och garderoberna också. Ångest för garderoberna, vi köpte Björk färgade snorbilligt på Ikea. Kvar i kartongen men jag vill ha vita och de kommer nog inte bli bra att måla. Suck... Varför snåla, dom kommer ju stå där x antal år. Korkat av oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0