Busiga barn

Har haft en mysdag med Ella idag. Lekt och gosat hela dagen. Underbart med barnskratt. Hon va helt slut när jag la henne i sängen. Gick in sen igen när hon somnat. Va stor mitt lilla hjärta har blivit! 10 månader, 8,5 kg och 70 cm lång.
Ett riktigt busfrö är hon också :)
Allt mamma säger aj aj till är så otroligt spännande.

Melinda har haft julbord på dagis idag, hon hade ätit jättemycket och fått apelsin till efterrätt. Men sen fick hon julmust och dricka. Hmm...visst att hon smakat de hemma men inte alls mycket. Vet inte om jag gillar att dom gav henne julmust. Får era barn de på dagis? Hon berättade för mig att hon fick mjölk sen istället för hon bad om de. Bra Melinda!!! ( hon pratar så himla bra nu )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0