4:e advent

Fick ligg i sängen ända till halv elva imorse. Tack Niklas! Dom kolla film, käka frukost och lekte på nedervåningen:)
Sen vart de utelek en stund.
Iväg och kolla lite affärer, Niklas behövde vinterskor.
Hem och laga korvstroganoff och ris till middag.
Klä granen och sen vart de filmmys hela familjen. Upp såg vi, hehe. Barnen tyckte inte alls den va bra ;)
Hopp i säng!

Niklas och ja satte på sommaren med Göran då vi hört att den är så bra. Ehh..skitfilm! Stängde tom av innan den var slut. Svenska filmer är oftast inte bra, men finns såklart undantag.

Annars då?
Det är så himla bra! Allt rullar på hemma med renovering och allt. Niklas är verkligen fantastisk va mycket den människan kan! Barnen är glada ( 85% av tiden ) och snön har kommit lagom till jul. Stämmningen finns här MEN jag har redan börja längta tills alla tomtar åker ner i lådorna igen. Hehe. De är nog borta innan nyår. Men stjärnorna i fönstren får vara kvar några dagar in i de nya året iaf ;)

Ska klippa mej , måste kapa längden och sen blir de toning hemma. Har inte bestämt färg än, några tips?


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

så spännande med renovering. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-12-19 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0