Sommaren är kort...

Semestern är iaf kort! Niklas sista dag idag, på måndag är det tillbaka på jobbet för hans del. Jag kan dock njuta av sommaren fullt ut ett tag till. Lovely!
Va har vi gjort? 1 vecka hemma, 1 vecka i La napoule, 1 vecka i Åkullsjön och nu en vecka hemma. Har haft en kanon semester verkligen. Så kul att få ta med barnen till frankrike. Det gick jättebra och flyga!

Just nu är det ett KAOS hemma, köket är rivet så alla saker är utspridda överallt.
Golvet i köket, hallen och lilla hallen är rivna. Lilla hallen har dock fått nytt golv. Ek plank, snordyrt men så fint de blir! Ska bli samma i lilla hallen, hallen, köket och vardagsrummet så vi köpte 60 m2 golv, hehe.
En vägg mellan kök och hall är flyttad och taket i vardagsrummet är nytt med spotlights. Taket i köket är rivet och de ska upp nytt paneltak med spotlights där också.
Igår var vi på IKEA och planerade och beställde nytt kök. 5 vekors lev.tid så nu blir de till att jobba på. Får bli lite barnfria helger för det är fan svårt för mig att hjälpa till när barnen alltid ska ha nått.

Jag har slipat klart ett bokskåp vi fått från min moster som morfar har byggt. De ska bli vitt och användas till vitrinskåp.
Vi fick även med oss en kökssoffa som morfar gjort, pinnstolar, en spegel och sen lite porslin och liknande småsaker. Betalade 200 spänn för allt, haha. löjligt...
Ska få upp lite bilder på sakerna så ni får se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0