mamma potatis, pappa potatis, ella potatis...


Spegeln ska målas vit och hänga i hallen. Glasdörrarna i bakgrunden är till vitrinskåpet.

Pinnstolar från mormor och morfar. Tror nog dom får bli orginal. Synd att måla vitt när dom är i sånt fint skick.

Det var verkligen vart skitväder idag, de regnade och åska som mest när jag skulle hämta melinda på dagis. såklart. Hon tyckte därimot att de va jättekul att gå hem när de forsade vatten överallt. Jag blev bara blöt och Ella låg så mysigt under regnskyddet :)
Hittat tapet som vi ska ha i köket..superfin smårandigt. Ska se om vi kan få lite rabatt. Skulle köpa färg till alla möbler men de får jag av pappa sen så färdigstrykningen får vänta.

I måndags tog jag med barnen och David och åkte till landet, härligt! Det var bara lugna puckar hela dagen. Melinda plockade lite potatis, de va tydligen kul. "mamma potatis, pappa potatis, ella potatis..."

På lördag är de kräftis hon Kim och Camilla med Sarah m. fam och Helena m. fam. Ska bli kull! Vädret ser ut att bli bra också. Fick lära mig att kusinerna i sommar att det är yr.no som är bäst när de gäller väder så den appen finns nu på telefonen :D

Näe nu ska jag sätta igång med allt tråkigt, tvättmaskinen piper och disken väntar på mig. Sen ska jag betala en saftig räkning från IKEA, de är dyrt med kök ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0