Hej Godis..

Varför kan jag inte sluta äta godis!! Det ligger där synligt när jag går in i "köket" och bara skriker ÄT MIG ELIN!! har snart smällt i mig en hel pollypåse.

Nu har vardagen verkligen tillbaka igen. Pernillar har börjat skolan igen vilket betyder att vi ses ofta igen, härligt! Tog en snabbis till stan idag, jag hade en sak att göra sen käkade vi lunch. Ska tillbaka till stan på torsdag, tandläkaren. Ska laga ett hål mellan tänderna..inte kul! usch, andreas har tiden efter mig så vi ska äta lunch sen. Antagligen med mamma också =)
Pappa kom förbi en snabbis nu på kvällen och kollade in huset. Hehe. Han skulle komma tillbaka imorgon och spakla lite. Niklas har inte alls långt kvar på golvet nu. Han är så otroligt duktig!

(Ella ligger här brevid och bajsar, fy fan alltså! ÄGG säger jag bara!)

Pappa lämnade lite färg till mig också så nu ska skåpet och spegeln bli klar så jag kan börja med stolarna.
Det är mycket målning nu! Men det är kul för resultatet blir så bra.

Nu har hon bajsat klart så peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0