Tv premiärer..

Såg verkligen fram emot att se kungarna av Tylösand. Jag och Niklas satt i soffan väldigt peppade =)
Tycker det va underhållande!
Härligt att se svenskar ( även om de beror på alkoholen) göra bort sig och bråka på tv. Vi som annars är så tråkiga och konflikträdda på tv.
Tittade på Skånefruar som även de hade premiär igår på kanal5. Vilket S K I T!



Tacka vet jag Melodifestivalen som drar igång om 5 månader. HURRA!

Bort från Tv-världen...

Vår mail på jobbet funkade inte igår så man kan verkligen säga att det var lugnt. Gick hem tidigare =)
Min Familj e hemma för Melinda har fått öroninflammation, men jag måste säga att hon är ganska glad och pigg ändå. Mest imponerad över att hon ligger i sängen snällt och somnar, det ska tydligen göra asont och ligga ner. (kommer inte ens ihåg när jag hade öroninflammation senast)

Lägenheten blir förhoppningsvis såld då några har visat intresse!! Hoppas Hoppas...
Har spanat in och budat på ett hus som vi hoppas på också. Bra läge och mkt potensial. Kul att fixa till sitt eget. Har nog lite pappagener i mig..den pyssliga renoveringsgenen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0