Skönt!

Nu är allt klart med papper och banken. Inga fler möten inbokade nu på ett tag iaf =)

Ja sen sist?
Inte mycket, jag lever i en sorts bubbla där allt handlar om familjen, huset och inredning. Har gjort en liten pärm med inredningsidéer, färgprover osv..
Härligt härligt...

Melinda sköter sig kanon på dagis och dom blev så ledsna när jag sa att vi ska flytta och att melinda så småningom ska byta dagis. Hon är avdelningens lilla solstråle, hon e glad vår lilla tjej.
Allt handlar om att rita just nu, hon ritar jämt när hon e hemma. Man ska rita "iiiiiihaaa och bebis" hela tiden.
Hon har börjat sätta ihop lite ord också.."sitta här" och "mamma titta" bla.
Bäddar alltid ner dockan i sängen, pussar, klappar på kinden och säger sen "natt natt".
Shit..hon fyller 2 år i Januari!

Allt är så himla bra och rullar på så bra nu...inne i ett floow ;)

Imorgon ska jag träffa lite girlfriends, snacka skit och fika. Det vi gör bäst helt enkelt.
 
Sitter vid jobbdatorn så de blev en gammal bild på girlsen.
Nyårsmiddag i huddinge, 2005 troor jag..eller va säger du Linnea? ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Japp, det var 2005! Det var en ganska rörig nyårsafton vill jag minnas ;)

2010-09-24 @ 19:44:31
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

och första nyårs afton med en full colllin va? :)

2010-09-26 @ 08:50:02
Postat av: Elin

Haha, ja bi va nog alla lite på pickalurven men nilklas va fan på gränsen :) han kände inte igen mig när jag mötte er, haha!

2010-09-26 @ 22:58:29
Postat av: maria

Haha, fy fabian vad kul. Lägg bara till Bella, Pernilla och byt Mia mot Sanna så har vi ju lördagens middagssällskap. Älskar att vi håller ihop! Kram.

2010-10-05 @ 23:10:02
URL: http://mifen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0