I natt va du inte min..

...utan helt klart pappa flicka ;)
Ville bara sitta i famnen och sova, ligga ensam va superläskigt.
Niklas var en riktig klippa å satt uppe med Melinda i soffan tills hon tillslut somnade på golvet. hmm...men whatever works lixom ;)
Försökte sova så gott det gick medans Familjen va uppe men de gick sådär. Va lite trött när jag klev upp om man säger så.
Niklas smet iväg till jobbet en snabbis imorse medans vi sov för att göra klart en bil och säga att han skulle va hemma idag. Så de blev en lugn pappa-dotter dag idag med andra ord.

Ikväll är de dags för visning nr 2. De kom 6 st sällskap på visningen i söndags så jag e lite positivare än förra säljningsförsöket då de inte kom någon.

Mer då? inte mycket.
I helgen ska vi ut i stockholms skärgård. Mammas jobb har en liten ö med hus man kan låna ink båtar och bastu. En liten minisemester, en härlig början på hösten =) Mysa framför brasan och spela lite sällskapsspel, å va jag önskar de de vore helg NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0