trött som tusan!

Usch vilken jobbig dröm jag hade inatt.

Niklas och jag ligger och sover, jag vaknar med ett ryck och ser en stor schäfer stå vid sängen på niklas sida. Blir såklart livrädd och niklas vaknar. Han säger åt mig att prata snällt med vovven och ta ut den genom altandörren som var öppen.
Helt plötsligt kommer en pitbull och börjar bitas och hoppa på schäfern. Dom håller på ett bra tag och jag får sen panik när jag ser Melinda komma gåendes från sitt rum mot oss.
Hon pratar lugnt och säger vovve.
Hundarna springer sen ut till grannen där dom bor.
Jag går dit och är skriker som aldrig förr, ASförbannad. Skriker och skriker!

Vaknar när klockan ringer 07:00 och är helt slut! Är så jäkla trött nu...känns som de kommer bli en lång dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0