Härligt med helg

Känns alltid kul med fredagar!
Niklas gick till jobbet imorse efter att ha vart hemma hela veckan. Hoppas han kan andas! annars blir de fan akuten på måndag.
Igår var de som sagt projektstart för "vatten" på dagis.
Olika stationer som såklart handlade om vatten, melinda fastnade såklart vid vattenfärgerna. Bjöds på soppa och bröd. Soppan var verkligen supergod! Måste börja göra mer soppa hemma.
Hemma vid halv sex, farfar var på besök =)
Melinda var verkligen helt slut efter en så lång dag med full aktivitet så hon slappade i soffan med oss hela kvällen. Mysigt...älskar verkligen denna ålder!

Ikväll blir de en sväng till skhlm efter jobbet sen hem till soffan och fredagsmyset.
Imorrn ska niklas och jag till stockholmsmässan SÅKLART! herregud vem vill inte dit?! Allt för hemmet och barn, mina stora intressen ;)
Melinda får nog va hemma med farmor och farfar å leka, kommer va så mycket folk! 
Sen ska jag på tjejmiddag hos Maria på kvällen, ska bli askul! Länge sen vi sågs alla tjejer.

Söndag tror jag inte att vi har nått planerat, får se vad som händer. skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jag vill inte dit =P

2010-10-08 @ 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0