Tassimo


Om man registrerar sin Tassimo på deras hemsida får man 200 SEK att handla för i deras online shop. Tackar säger Elin då. Gratis e alltid trevligt...har beställt en massa gott nu. Får väldigt mkt smasktigt för 200 ska jag tala om!

Fick förresten hem Melindas tavla häromdagen. Så jäkla fin med ett super budskap, man ska sikta mot stjärnorna.
Hittat jäkligt snygga/coola krokar också som jag bara MÅSTE ha. Kanske blir en liten julklapp ;)
 
Skickade in papprerna för havandeskapspenning för inte alls länge sen..den 16 oktober och fick svar igår. Bra snabbt FK!
MEN jag fick tyvärr ett nej. Konstigt med tanke på att jag gör EXAKT samma saker denna gång som när jag var gravid med Melinda. Hade bara tänkt va hemma en månad innan men det får helt enkelt lösa sig på annat sätt.

Imorrn är det tolvdag för Melinda på dagis eftersom det är dagen innan helgdag. Så det blir lek med pappa på eftermiddagen. Jag jobbar också kortdag =)

Börjar få lite packpanik nu. MÅSTE börja lite nu, tänkte faktiskt rensa min garderob ikväll. Har så mycket skit som jag aldrig använder. Skulle vilja rensa niklas garderob också men han har en "kanske kan ha den sen" eller " dom tröjorna kan jag ha i garaget" inställning till alla hans kläder. Smygslänga? kanske..kan skulle ALDRIG märka de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0